Thursday 1 September 2016

DI AMBANG MERDEKA 2016


Di sempatan ini Admin ingin mengucapkan selamat menyambut hari kemerdekaan yang ke-59 walaupun telah terlambat 1 hari. 


Pada tahun ini saya memilih DATARAN KESEDAR GUA MUSANG untuk menyertai sambutan hari kemerdekaan yang ke-59 pada tahun ini (Tahun 2016). Majlis sambutan di sini dianjurkan oleh Lembaga Kemajuan Kelantan Selatan A.K.A Kesedar Gua Musang.

ribuan rakyat malaysia di gua musang membanjiri dataran kesedar menanti detik 12 malam.

dan akhirnya pada tahun ini saya sempat bergambar dengan Artis kegemaran saya


Antara yang turut memeriahkan majlis ini ialah artis-artis tempatan seperti Aman Shah, Roy Kapilla, Naser Wahab dan ramai lagi.
Terima kasih kesedar kerana menganjurkan majlis yang meriah ini dan terima kasih malaysia, Alhamdulillah Segala Pujian Bagi Allah

0 comments:

Post a Comment